Om TUR Forlag
Salgs- og leveringsbetingelser
Nyheder
Katalog
Erhvervsbogklubber
Bogpakker til lærlinge
Kørekort
Nyhedsmail
Kontakt
Cargo Dynasty
www.turteori.dk
TUR Publishing
Om TUR
Bruger ID
Adgangskode
Opret ny bruger
Glemt din adgangskode?
TUR FORLAG
VESTERBROGADE 6 D, 4. SAL
1780 KØBENHAVN V

TELEFON 35 87 87 00
E-MAIL: INFO@TURFORLAG.DK

CVR: 12852940
Tilbage til forsiden Printvenlig version

Kommunikation, kundeservice, konflikthåndtering
Ibog
VaretypeiBog
AR-nr.i320
ISBNISBN: 978-87-7057-568-3
Kommentar1iBog, hvad vil det sige? Afvikles på www.turteori.dk
KommentarOnline
Pris:  99,00 kr.
iBog Kommunikation, kundeservice og konflikthåndtering
I iBogen Kommunikation, kundeservice og konflikthåndtering gives en generel gennemgang med fokus på et svært tilgængeligt emne service.
Indholdet er praktisk orienteret og tænkt anvendt på kurser, hvor kursisten kan benytte indholdet aktivt i sin dagligdag ved at plukke alt efter behov.
iBogen henvender sig derfor først og fremmest til personer med direkte daglig kundekontakt. Men kan med fordel også anvendes som opslagsværk for den læser, der ønsker en grundlæggende indføring i emnerne.
iBogen kan både bruges alene som undervisningsmateriale, kombineres med de specifikke kursers fagområde og benyttes sammen med Konflikthåndteringsspillene til bus og taxi.

Emnerne i iBogen er:
- Kommunikationsformer
- Kommunikation på arbejdet
- Betydningen af kropssprog
- Kundeservice
- Konflikthåndtering
- Konfliktskabende adfærd
- Stress

Hvordan kommer jeg i gang?
Du læser iBogen på "www.turteori.dk , hvor den tilgås med kursuskoden, som du køber på turforlag.dk.



Priser

Pris pr. kursuskode ved køb af:Pris pr. kursuskode inkl. moms
7 dage30 dage100 dage200 dage
0-n99,00149,00199,00249,00

BESTIL KURSUSKODER

Vælg, hvor lang tid din kursus-
kode skal kunne benyttes:
Din pris pr. kursuskode99,00
Antal kursuskoder
Pris i alt inkl. moms99,00